opiátový absťák po piku
Klíčník
jak je možné že mám po vietnamském perníku opiátový absták? A Pinďovi našli v moči opiát i když vím že měl jen peří? Možná by to chtělo varovat všechny smažky aby si to rozmysleli než budou mít totéž. díky Milan

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den, k tomu, co píšete, mě napadá pouze tolik, že jste užil zároveň opiát či něco s příměsí opiátu, či opiátové léky, které si nedáváte do souvislosti s užíváním drog, případně se něco podobného stalo Vašemu kamarádovi. Jestli už nějakou dobu pervitin užíváte, zřejmě tušíte, s jakými možnými i nemožnými příměsemi se můžete potkat a každým takovým nákupem a následnou aplikací podstupujete riziko...
Na základě Vaší informace bohužel nemůžeme vyslat informaci ostatním uživatelům, aby se měli na pozoru před pervitinem kupovaným od vietnamských obchodníků (jak jsme z Vaší zprávy pochopili).