nasledky pervitinu
szn
Dobry den,
Nejsem narkoman, ale diky sve blbosti jsem pred ctyrma dní ochutnal pervitin a asi dostal jsem predavkovani. Nasledujici den byl proste desivy, ale jsem ho prezil, a potom uz jsem se citil dobre, ale kdyz pristi den jsem se snazil usnout, nemohl jsem a mel jsem panicke utoky. Myslel jsem ze to zvladnu, ale zase nemuzu usnout. Vecer uz se citim velmy dobre, a kdyz zasypam, to zacina znovu. Uz ne muzu to snaset.
Co byste mi poradili, a kam v Praze muzu jit pro pomoc?
Dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Tak jelikož je víkend, můžete si zajít do Kontaktního centra a tam o Vašem stavu pohovořit s pracovníkem Káčka. Těžko takto na dálku Váš současný stav nějak objektivně zhodnotit, k tomu je nezbytný osobní kontakt.
Kontaktní centra pro uživatele nelegálních drog jsou tvz. ,,nízkoprahová zařízení" = znamená to, že můžete přijít kdykoliv během provozní doby i bez objednání, veškeré služby jsou bezplatné a především můžete veškeré služby využít zcela anonymně. S ohledem na skrytou poznámku se tedy nemusíte obávat případných potíží s policií.
Kontaktní centrum. o.s. SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mapa
Tel: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Doporučuji si tam zajít ještě dnes. Přeji, ať se Vám brzo uleví a cítíte se lépe. Doporučuji se dalším podobným experimentům raději vyhnout, sám vidíte, že to za to vůbec nestojí...
Pokud budete mít chuť, napište mi jak jste dopadl a jak to s Vámi dál vypadá.
S pozdravem MK