jak začít ....
paloš
děkuji za kladnou odpověd bydlím u města Hodonín na jižní moravě..nikdy jsem na žadne konzultaci o mem problemu z marihuanou nebyl a taky nevím co od toho mužu čekat ..raději o těhle věcech komunikuji formou psaní.....ze schuzky mam docela strach.....ale za kontakty budu rad ..

Odpověděl: Vilma Šilarová
Zdravím Vás a jsem ráda, že jste se znovu ozval.
Rozumím, že z představy osobní schůzky s odborníkem můžete mít obavy, ale tady po internetu na snižování Vaší konzumace marihuany pracovat nezvládneme. Můžu Vás uklidnit, že konzultace mezi klientem (Vámi) a pracovníkem probíhá na úrovni komunikace dvou dospělých lidí, z nichž jeden přichází s problémem, o kterém se potřebuje poradit, a druhý poradenství poskytuje. Průběh konzultace tedy máte možnost ovlivňovat a i otevřeně hovořit o svých obavách a nejistotách. Není to o tom, že by Vám někdo diktoval, jak se máte spravovat a pohlížel na Vás s nějakým despektem. Spíš je to o tom, že proberete možnosti, co dělat, co je pro Vás reálné, jak se cítíte...
Vzhledem k místu Vašeho bydliště by bylo nejvhodnější, kdybyste se obrátil na některé z níže uvedených zařízení a domluvil se na schůzce. Kontaktní centra poskytují služby jak osobám v různé fázi užívání návykových látek, tak i jejich příbuzným, partnerům apod.
Ještě zdůrazním, že nemusíte mít obavy z toho, že by se informace o Vás dostaly bez Vašeho souhlasu k někomu dalšímu .
Kontaktní centrum Hodonín
Oblastní charita Hodonín
Pančava 56, Hodonín, 695 01
telefon: 518343842
http://www.hodonin.charita.cz/charitni-sluzby/kontaktni-centrum-pro-drogove-zavislosti-hodonin/
Kontaktní centrum Kyjov
Charita Kyjov
Palackého 194, Kyjov, 697 01
telefon: 518611589
http://www.kyjov.caritas.cz/sluzby/k-centrum-viceucelova-drogova-sluzba/
Kontaktní centrum Veselí nad Moravou (odloučené pracoviště KC Kyjov)
Charita Kyjov
Stolařská ul. 521, Veselí nad Moravou, 698 01
telefon: 518611589
fax: 518611589
Přeji hezký den
Vilma Š.