thc v krvi?
Karkar
dobrý den 31.11 jdu na darovaní vajíček, 22,12 jsem mela narozeniny, a mam totalní okno ale je možne že jsem i hulila travu, myslíte že po mesící to z krve vyprcha?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Prokazatelnost THC, účinné látky marihuany je přibližně takto:
detekce moč = 1 až 30 dní (při občasné konzumaci do 14 dní)
detekce krev = do 14 dní (při konzumaci občas cca týden)
detekce moč = jako u krve
Tyto údaje jsou pouze orientační. Je vždy důležité jak často se droga konzumuje, v jakých dávkách, jaká je její kvalita. Také jak tento proces organismus je schopen zpracovat. Nikdy to nelze předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop, je to velmi individuální.
Pokud by u Vás šlo o jednorázový experiment, budete do měsíce jistě v pořádku. Pro Váš klid si můžete v lékárně zakoupit volně prodejný detekční test z moče (cca 70,- test THC) a v domácích podmínkách jej provést. Jeho použití je velmi snadné, obdobný jako těhotenský test.
Chápu, že oslava narozenin není každodenní záležitostí. Nicméně doporučuji si dávat při konzumaci alkoholu pozor s mírou. Pokud pod vlivem alkoholu nevíte, co děláte, mohlo by Vám hrozit plno dalších rizik (tvrdé drogy, okradení, znásilnění, dopravní nehoda, úraz atd...).
Mějte se hezky a buďte na sebe opatrná.
S pozdravem MK