test
dobrý den, zajímalo by mne kolik stojí celkové testování na drogy v organismu (krev+moč+sliny) ze všech známých drog. rád bych se zapojil do silničního provozu a tak se chci předtím, než usednu za volant ubezpečit, že je vše v pořádku. děkuji za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nevím, jestli dobře chápu Vaši otázku. Chcete začít řídit a jste občasným uživatelem drog? Pokud tey chcete mít testy čisté, pak stačí nějakou dobu počkat od posledního užití. Délka záleží na dané droze a liší se trochu i individuálně. Nejdelší dobu trvá vyloučení metabolitů THC, u každodenního kuřáka cca 1 měsíc. N druhou stranu, po měsíci nejste pod vlivem, to jste pouze cca 24 hodin po kouření THC. Pak už by byly testy "jen" pozitivní a při krevní zkoušce by bylo vše v pořádku (v těle jsou přítomny jiné látky než na začátku intoxikace).
Pokud byste ale přeci jen trval na sebe otestování, pak Vám stačí destičkové testy z moči (v moči se látky tyto látky rozpoznají nejdéle), které koupíte ve větší lékarně. Prodávají za několik set korun testy na všechny možné drogy (multitest).