Pervitin
Alba
Zdravim,moj priatel dlho uzivg pervitin,mna tiez nahovoril,je to humus,neviem ako mu mam pomoct.vsetko mi vycita,vraj potrebujem lekara,pise mi hlupe sms,velmi sa trapim a trpim kvoli nemu,prosim ako sa ho mam zbavit,je to uz neunosne.dakujem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
Váš dotaz je hodně stručný, není moc jasné, v jaké situaci teď s přítelem jste. Také na jednu stranu píšete, že mu chcete pomoct, na druhou, že se ho chcete zbavit. Jste v současné době spolu, nebo se s ním chcete rozejít? Vyhrožuje Vám? Bylo by možné například změnit číslo, nebo si v telefonu zablokovat SMS a hovory od něj? Případně SMS prostě mazat a nereagovat na ně?
Napište prosím víc, případně se dojděte o celé situaci poradit osobně do některého z center pro rodiny závislých nebo k psychologovi.