Chci vám poděkovat...
doktor faust
Zdravim:)
Před rokem jsem vám několikrát psal o své nelehké životní situaci a žádal vás o radu. Nakonec jsem z vašich nabýdek využil alespoň tu ambulantní léčbu,do které jste mě několikrát přemlouvaly. Niní to bude skoro rok,co úspěšně abstinuju od pervitinu. I když ho deně vařim a prodávám,tak už na něj nemám vůbec chuť. Moc vám děkuji a vážím si vaší práce!;)

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
budu vycházet z předpokladu, že to co píšete je pravda. I když se přiznám, že se mi tomu úplně nechce věřit.
V případě, že vaříte a prodáváte pervitin porušujete zákon a hrozí vám adekvátní trest dle trestního zákoníku. U výroby a distribuce psychotropních látek sazba není vůbec nízká! A taky živnost dealera pervitinu nebývá moc dlouhá.
Určitě si uvědomujete, že svojí činností svým odběratelům nepomáháte, právě naopak.
Krom toho, jestli jste v minulosti užíval drogy, tak si určitě také vzpomenete na důvody, proč jste s pervitinem chtěl přestat. Pravděpodobně podobné problémy řeší i Vaši „zákazníci."
Když už se Vám podařilo skončit s vlastním užíváním, bylo by víc než dobré nepřispívat k drogové závislosti dalších lidí.
Zkuste se nad tím zamyslet.
Miroslav Giljan