toluen
sari
Dobrý den, mám dotaz týkající se čichání toluenu. V domě, ve kterém bydlím, chodí "kdosi" čichat do výtahu. Zajímalo by mě, zda jsou tito lidé agresivní či spíše apatičtí,jak tato droga funguje nevím o ní prakticky nic a ráda bych se o ní dozvěděla něco bližšího. Už jen proto abych věděla, co třeba můžu od takového člověka očekávat, neboť setkání s ním je mi vždy velmi nepříjemně. Děkuji za odpověď Sarina

Odpověděl: Jakub Minařík
Lidé, kteří jsou intoxikovaní toluenem mohou být apatičtí, ale také agresivní. Asi bych se na vašem místě spíš snažil takovému člověku vyhnout. Doporučil bych dům proti tomu koho nazývýte kdosi zabezpečit. V případfě nutnosti i za asistence policie. Mám dojem, že tohle je něco, co bych asi ani já neskousnul.
To že vám je to nepříjemné, tomu se nedivým. Toluen je organické rozpouštědlo a při jeho usu dochází k poměrně značnému poškození. Taky uživatelé toluenu obyčejně pěkně zapáchají. Asi tak, jako když se rozkládají zevnitř.