syn
mata
Dobry večer potřebovala by ch poradit se synem .SYN uživa pervityn, nejdřive nas žadal o pomoc ale už to nezvlada začal byt velmi agresivni,přestal chodit do prace stale se někde toula je mu sice dvacet let ale nemohu se divat jak si niči život nejhorši je když snim o tom chci mluvit skonči to uražkama a utěkem vym že to nezvlada jak ho mohu přesvedčit aby vyhledal odbornou pomoc .HOdne jsem otom četla ,ale pořad nevim kudy kam ,MOc děkuji za odpověd

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
rady, které najdete na internetu nebo v literatuře bývají vdy do velké míry obecné. Není jednoduché je použít v dané situaci a správně vše zkombinovat. Nebudu Vám tedy psát další podobné rady, ale odkážu Vás na osobní kontakt, který je vždy účinější. Zkuste se objednat na konzultaci v K-centru Kotec (www.kotec.cz), kde budete moct probrat podrobně celou situaci a udělat si jasno v tom, jak dál postupovat. Není vůbec nutné, aby šel syn s Vámi, pokud nechce, klidně si vše můžete ujasnit Vy sama.