začínající fetování dcery
Anna
Dcera postupne v rámci zamilovanosti k příteli podléhá a začíná fetovat.
Prosím o kontakt , nejlépe odborného poradce,terénního asistenta, který by jí, pokud by šlo u nás doma, jelikož dcera nikam nepůjde, nevidí v tom problém, vysvětlí problematiku a úskalí drog se kterými měla a má co do činění - fetování.

Odpověděl: Vilma Šilarová
Dobrý den,
děkuji za dotaz, je dobře, že píšete. Pokud jsem správně pochopila, Vaše dcera si našla přítele, uživatele drog, a společně s ním začala experimentovat s THC a pervitinem. Zároveň uvádíte, že v tom dcera nevidí problém a sama nikam nepůjde. Rozumím, že byste byla ráda, kdyby si o rizicích užívání drog s někým promluvila, avšak žádná taková služba, která by přišla až k Vám domů, neexistuje.
Za těchto okolností považuji za nejvhodnější, abyste se obrátila na poradnu pro rodiče a blízké uživatelů drog, kde si můžete domluvit osobní konzultaci a poradit se o dalším postupu.
Poradna pro rodiče SANANIM
Café Therapy
Školská 30
110 00 Praha 1
Telefon: +420 284 824 234
GSM: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Přeji Vám pokud možno klidné svátky a pokud by Vám odpověď takto nestačila, ozvěte se.
Vilma Š.