Problém..
Mishulka
Dobrý den, mám problém. Když užívám pervitin půl roku a můžu trpět paranojou? občas slyším divné zvuky které si nedokážu vysvětlit a myslím si že po mě něco jde. taky často brečím když mi přítel něco řekne a to i několikrát denně , prostě mě vše rozbrečí. Prosím poradte

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
stavy, které popisujete často postihují právě uživatele pervitinu. Půl roku užívání není vůbec krátká doba a každý člověk se s intoxifikací pervitinem vyrovnává jinak. Znamená to asi tolik, že někdo vydrží užívat pervitin delší dobu, bez závažnějších psychotických komplikací a někomu stačí pár dávek.
Jestli už máte zvukové halucinace a pocity pronásledování je dost pravděpodobné, že se Vám rozbíhá toxická psychóza.
Na začátek by bylo nejlepší, když se na nějaký čas budete pervitinu vyhýbat. Myslíte, že jste toho schopna? Bez omezení užívání pervitinu se obávám, že nepříjemné stavy a pocity samy neodezní. Je taky velice pravděpodobné, že se Vám podobné pocity budou u dalšího užívání pervitinu vracet a stupňovat, i když teď na čas vysadíte.
V případě, že tyto stavy neodezní ani po vysazení pervitinu, určitě choďte za psychiatrem. Je možné, že na srovnání Vaší psychiky budete potřebovat nasadit medikaci.
Přeju Vám ať to brzo přejde!
Miroslav Giljan