je mi pomoci?
hary
14let sem na opiatech bez prestavky.makove odvary a opiove prasky prosim jde to jeste vylecit?mam deprese a podobne priznaky.sem z olomoucka dekuji za odpovd ,popripade kontakt na odbornou pomoc.

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
Vás osobně ani Váš příběh neznám. Každopádně věřím, že každý má v sobě potencionál na změnu, jenom ne vždy ho využije a dost často k tomu potřebuje pomoc někoho jiného.
14 let užívání opiátu je dlouhá doba. Některé terapeutické komunity se ale specializují právě na dlouhodobé uživatele. Nepíšete, zda jste už vůbec zkoušel přestat, případně zda jste už zkoušel podstoupit nějakou léčbu drogové závislosti.
Nevím, v jaké jste životní situaci a který druh pomoci by pro Vás byl přijatelný. I z tohoto důvodu Vám navrhuji osobní návštěvu odborného zařízení, kde můžete probrat všechny okolnosti.
Zasílám Vám kontakt na kontaktní centrum v Olomouci, kde Vám mohou kolegové pomoct zmapovat Vaší spučasnou situaci a najít pro Vás adekvátní možnost pomoci.
Kontaktní centrum Olomouc - Sdružení Podané ruce
http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-olomouc/
Sokolská 551/48
779 00 Olomouc
Tel.: +420 585 220 034
kcentrum.ol@podaneruce.cz
Mějte se hezky, a kdybyste ještě něco potřeboval tak se znovu ozvěte.
Miroslav Giljan