pervitin a potrava
Luky
Kamarádka si jede par měsícu v perníku no a to byla v pohodě dalo se to .. ale teď je pořád vyklepaná je jí zima a tak nějak občas prý necejtí třeba prsty ted jede 8mej den v kuse kde teda sme jí přinutily aby se trošku prospala vydržela spát asi 3 hodiny to bylo všechno a neni schopná cokoliv sníst né že by nechtěla ale jakmile to zkusí tak se pozvrací a tak nějak se jí uzavře hrdlo? já už nevim co s ní tak mě zajíma vaš nazor

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
příčin může být mnoho. Pervitin sám o sobě způsobuje nechutenství. Předpokládám, že kamarádka posledních několik dnů moc nejedla. Je možné, že kvůli tomu organizmus nedokáže udržet v sobě potravu. Krom toho, jestli nespala osm dní, tak je její organizmus výrazně vyčerpán.
V případě, že užívá injekčně, tak se jí prsty můžou špatně prokrvovat. U injekčních uživatelů drog je to častý problém.
Tenhle dotaz jste nám psal, před dvěma dny. Jestli se její stav nezlepšil, tak doprovoďte kamarádku do nemocnice, klidně na pohotovost. Za vyšetření na pohotovosti se platí 90 korun.
Seznam lékařských pohotovostí v Praze najdete tady:
http://www.lekarskapohotovost.cz/lekarska-pohotovost
Návštěvu lékaře zbytečně dlouho neodkládejte!
Miroslav Giljan