Otazka
aqua xx
Ahoj,tak tendle patek sme to s moji psych.oznamili nasim...ze se chci odstehovat,mama to vzala v pohode,ale nejak to blbe podala otcoj a ten se se mnou nebavi,rekla mu neco jako ze za vsechno,co se stalo muze on,takze je na me opet vysazenej,furt na me ma jen kecy a buzeruje me.Ja si myslim,ze bude fakt lepsi jit od nich.Je to hnusny,ale on sam ma z drogama skusenosti,takze by to moch chapat,ale spis me uplne odsoudil....a ty jeho buzerace a to jak me hazi asi nejspis k uplnejm troskam se me nelibej!

Odpověděl: Bára Orlíková
No, tak koukám, že to vzalo docela rychlý spád. Doufám, že vám to vyjde s tím odstěhováním a že to všechno zvládnete, pokud jste se takhle rozhodla. A ohledně sporů s otcem - máte příležitost to probrat se svoji psycholožkou a ujasnit si, jak to je, co je příčinou všech těhle neshod s otcem a jak s tím zacházet dál. Pokud se odstěhujete, budete abstinovat a fungovat sama za sebe, tak věřím tomu, že se váš vztah s rodiči posune zase jinam a budete se v tom cítit líp než teď. Možná, že to co vám sděluje váš otec, a co se vám tolik nelíbí, je o tom, že pokud sám má zkušenosti s drogami, tak ví o čem to je, a bude mu déle trvat, než vám začne důvěřovat, že jste skutečně v pořádku. Nenechte se dohnat k nějakým nepředloženostem tím, co se teď s vámi a rodiči doma děje, zachovejte si chladnou hlavu a držte se. Hodně štěstí. Kdyžtak zas napište, jak se máte.