Bez komentáře
Anonymous
Dobrý den chci se zeptat beru pervitin přes rok poměrně caste.. Aplikuji to nosem a dříve sem to občas kouřil... Přijde mi ze mi to docela pomotalo hlavu... A hlavně vzalo mi to takovou tu chut radost... Vzalo mi to přítelkyni na které mi jedine záleží... Jsem rozhodnut s tím přestat hned jen potrebuji poradit jak mám postupovat co jist nb tak co dělat čemu se věnovat stačí mi jen nejaka osnova něco čeho se chytit

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
Nejdříve bych Vás chtěl ocenit, že jste se rozhodl skončit s pervitinem. Takové rozhodnutí chce velkou dávku odvahy a většinou nebývá lehké.
Bohužel Vás ale zklamu. Něco jako osvědčený návod jak přestat s drogami, nebo osnova kterou byste chtěl, neexistuje. Každý člověk je individuální a každému může pomoct něco trochu jiného, proto dávat obecné rady není moc účelné.
Z položeného dotazu cítím, že užívání drog už zasahuje do Vašeho osobního života. Dokonce jste kvůli drogám přišel o přítelkyni. Rád bych Vám proto navrhnul osobní konzultaci v zařízení, které se zabývá pomoci lidem užívající drogy.
Dále v textu uvádím pražské kontaktní centra, které se zaměřují na pomoc uživatelům drog. Jejich služby jsou bezplatné a pracovníci Vám rádi pomohou zorientovat se v problematice a vybrat pro Vás co nejlepší cestu.
Kontaktní centrum Sananim
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon:     +420 283 872 186
Fax:             +420 283 872 258
e-mail:        kacko@sananim.cz
Kontaktní centrum Stage 5
http://www.progressive-os.cz/stage-5
Mahenova 4
150 00 Praha 5
Telefon: 257 217 871
Mobil: 605 319 926
Email: stage5@progressive-os.cz
Středisko Drop-in
http://www.dropin.cz/index.php/home
Karolíny Světlé 18
110 00 Praha 1
tel.: 222 221 124
e-mail:stredisko@dropin.cz
Mějte se hezky a držím Vám palce!
Miroslav Giljan