drogy
Liba
Dobry den, potrebovala bych poradit. Muj pritel uziva drogy,bere kokain ale nee porad. Pak jde na neakou akci a da si extazi a nebo pervitin. Porad rika ze to ma pod kontrolou ale nema vim to. Jde o to ze jsme spolu 4 roky a mame syna kteremu jsou 3 roky. Pritel je jinak snazivej a pracovitej a stara se jak ma i trenuje. Pak je ale obdobi ze do mesice uzije drogu 4 krat kokain. Nedavno mu nekdo namichal i pervitin. Pak nespi a je vyrizenej. Rekne ze prestane ale za mesic nebo dva je to zase jak bylo. Nevim skym se poradit a on nikam nechce tvrdi ze to ma pod kontrolou a neni zavislej.Diky za radu vo dal

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
období, kdy si uživatel drogy myslí, že má vše pod kontrolou, ale jeho nejbližší vidí pravý opak, je vždycky hodně náročné. O to víc, když jsou ve hře i děti. Nemá smysl násilím někam přítele nutit. Zatím se běžte poradit Vy sama, probrat celou situaci, Vaši roli v ní, co byste mohla dělat a hlavně ujasnit si své postoje v otázce, co všechno jste ještě ochotná tolerovat.
Nejlepší je obrátit se na některou z AT poraden nebo center, která nabízejí pomoc rodinám závislých. Pokud nevíte, kde v okolí takovou poradnu hledat, napište nejbližší město, ráda Vám kontakt zašlu.