jakmohupomoci synovi
martina
Dobry den jsem zoufala matka mam syna je mu 20 let bere pervityn skoušim o tom snim mluvit že ma važny problem je strašně agresivni straci se stale veci dokonce se i odstěhoval je bez prace a neustale lže neustale vyžaduje penize i podnatlakem pak se vrati domu a vypukne peklo stršne se bojim i muj manžel už je bezradny strasne se trapim že nechce pomoc bojim se aby nekomu neubližil aby někde nezmrzl .MAnžel tvrdije to jeho volba ale jako matka se strašně bojim jak bych mu mohla pomoct aby se šel lečit je vubec nějaka nadeje Předem moc dekuji za radu

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
zdá se, že situace u Vás doma už je poměrně vážná. Myslím, že by Vám příliš nepomohly žádné obecné rady. Doporučovala bych co nejdříve navštívit některé z center, která poskytují pomoc rodinám drogově závislých. Tam můžete celou situaci podrobně probrat, včetně toho, co už jste zkusili a nefungovalo. Dostanete odpověď na otázky, které Vás trápí (alespoň na většinu) a společně s odborníkem budete moci udělat plán, jak ve Vaší konkrétní situaci postupovat. Nezaručuji Vám, že se podaří v nejbližší době syna přesvědčit k léčení nebo ke změně životního stylu. Najdete snad ale cestu, jak celou situaci lépe zvládat tak, aby alespoň neničila celou rodinu.
Pokud byste nevěděla, kam se v okolí obrátit, napište nejbližší město, ráda Vám kontakt zašlu.
Přeji hodně sil a trpělivosti!