Bratr
Tom
Dobrý den,
mám bratra feťáka, nějak jsme už všichni nad ním mávli rukou, jelikož mu pomocná ruka byla podána mnohokrát a vždy toho zneužil a okradl někoho z nás. Zkrátka jsem jeho starší bratr a chtěl bych ho dostat do léčebny. Mohli byste mi poradit jak mám postupovat?
Děkuji předem za informace Tomáš

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to není vůbec jednoduchá otázka. Sám píšete, že už jste leccos zkusili. Právě proto, abych Vám zbytečně nepasala něco, s čím jste neuspěli, a také proto, že bratr je zřejmě závislý už dost dlouho a stačil nasbírat různé problémy, které s tím souvisí, bylo by nejlepší zajít se poradit někam osobně. Mohli byste probrat podrobně aktuální situaci i historii jeho závislosti a rovnou udělat plán, jak dál. Někdy se bohužel ani tak nenajde rychlá cesta, jak závislého do léčby nasměrovat, ale je to rozhodně nejúčinnější postup.
Kdybyste nevěděl, kam se obrátit, napište nejbližší město, ráda Vám kontakt zašlu.