Příznaky užívání drog
Majky
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli se dá na člověku nějak poznat, že užíval drogy(injekčně, půl roku). Ale především, jestli se to dá nějak poznat i potom co už rok nic neužívá...
Děkuji předem za odpověď :)

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den,
samozřejmě záleží na konkrétním případu a jak to během toho roku užívání probíhalo (jak velké dávky, jakým způsobem a jak často dotyčný bral, jak si na drogy vydělával, zda se objevily nějaké zdravotní nebo právní komplikace, co ho vlastně k drogám přivedlo, jak na tom byl před vlastním užíváním apod.). Pokud byl dotyčný člověk před užíváním vcelku v pořádku a během roku braní se vyhnul jak problémům se zákonem tak problémům zdravotním, nepřišel o práci, rodinu, ... pak by se dalo předpokládat, že po roce abstinence, kdy se o sebe staral a snažil se dát vše dohromady, na něm nejspíš nic moc nepoznáte.
Ale je to hodně obecné. Opravdu bude hodně zálež na konrkétním případu.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.