prášky
kerry
Dobrý den , chtěl bych se zeptat zdali existují tabletky ktere působí na psichyku člověka podobně jako třeba kokain ale jen v tom dobrém. mám deprese z podnikání a od narození hypertenzi nyní Nám dluží firmy přez milion ,jsou v insolvencích a já se hroutím. paranoické stavy před smrtí a když ne před ni tak před placením.Upřímě Xanax SR 0,5 mg mě pomáhá tak z 10% co semnou?:(

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
na každého působí určité léky trochu jinak, navíc záleží i na dané situaci. Proto se nedá říct, co by pro Vás mohlo být nejlepší, protože k tomu pár řádek nestačí. Existují léky, které by Vás mohly zbavit depresí, na druhou stranu problémy které máte, jsou reálné a možná se vůbec o deprese nejedná, ale jde o přirozenou a "zdravou" reakci na stres a vypětí.
Poraďte se s psychiatrem, který Vám Xanax předepsal (pokud ho nepředepsal psychiatr, pak nějakého navštivte), je potřeba, aby na základě Vaší anamnézy i aktuálního stavu našel co nejlepší medikaci.