léčení
lucka
Dobrý večer,prosím o radu,syn je závislý na pervitinu a situace jeho a rodinná je už neúnosná.Souhlasí s okamžitou léčbou.
Prosím Vás kam máme zajít,aby byl okamžitě hospitalizován a léčen a co to obnáší všeobecně a finančně.Bydlíme v okolí Brna.
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To je výborné, že syn je ochotný spolupracovat a přistoupil na léčení. Nejlépe bude, když hned dnes navštívíte Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog v Brně. Do K-centra lze přijít i bez objednání během provozní doby. Služby Kontaktního centra jsou bezplatné. Zde Vám pomůžou zprostředkovat a zařídit vše potřebné, jako je nástup na detoxifikační jednotku, kterou je podmíněn nástup do léčby jako takové. Jsou různé možnosti. Buďto pobyt na některém z alkoholicko-toxikomanickém oddělení, které bývají součástí psychiatrických léčeben - (délka pobytu většinou 3 až 4 měsíce). Další možností je dlouhodobá léčba v terapeutické komunitě (cca rok).  Také je možnost ambulantní léčby, ale zda by byla pro syna dostačující, bohužel takto bez osobního kontaktu nejsem schopna posoudit. Pokud jde o léčebnu, zde se hradí 100,-Kč za den jako při pobytu v nemocnici. Úhrada v terapeutických komunitách je různá, většinou se hradí ze sociálních dávek, které pomůže zařídit sociální pracovník dané organizace. Toto je nejlepší zjišťovat a u konkrétního zařízení, jelikož je to různé. Také netuším, kde zrovna v tuto chvíli je volná kapacita. V Kontaktním centru Vám se vším pomohou, také Vám jistě zodpoví Vaše veškeré dotazy...
Kontaktní centrum
Sdružení Podané ruce, o. s.
Vídeňská 3
Brno
telefon: 543249343, 775889919 (objednání poradenství)
Mgr. Petr Blažek
http://www.podaneruce.cz
Provozní doba: PO až PÁ 10,00 - 16,00
Více zde: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/kontaktni-centra/kontaktni-centrum-videnska-brno/
Zatím se mějte hezky. Budu ráda, když dáte vědět, jak jste na Káčku dopadli (kam a kdy syn nastoupí). Vám doporučuji s odbornou pomocí zůstat v kontaktu, poskytne Vám to určitý druh podpory, kterou jistě budete potřebovat. Držím palce.
S pozdravem MK