Detox-pervitin, otázka č.2
Pupu
Dobrý den , máte pravdu, že je to vysilující, hlavně když o víkendu mám možnost a setkávám se stím a vidím ostatní jak si dávají. To jsou pro mě opravdu hrozná muka, kdy si říkám, že už to snad ani nevydržím. Ráda bych tedy požádala o nějaký kontakt, jsem dokonce i klientka K-centra ve Žďáře, ale tam mi asi těžko pomužou.Děkuji předem

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to musí být opravdu dost těžké, vydržet když jste v tom sama. Najlepší by bylo obrátit se pro začátek na některou z ambulancí pro závislosti, je možné, že zde bude fungovat i nějaká doléčovací skupina. Spíš ale půjde o individuální kontakt. S lékařem nebo psychologem byste probrali, jaká je Vaše situace a co byste potřebovala, a podle toho se domluvili jak dál. Ambulance funguje i přímo ve Žďáru, můžete si ale vybrat i jinou v okolí, podle toho kam je pro Vás snadné dojet.
Na stránkách http://www.drogy-info.cz/index.php/map/ zadejte kraj, okres a případně město a vyberte AT ambulance, následná péče, případně psychiatrická léčba (psychiatři v této databázi by měli být schopní a ochotní pracovat se závislostmi).
Pokud byste se takto kontaktu nedobrala, ještě napište. Držím palce, ať se Vám daří abstinovat, stojí to určitě za to.
S pozdravem, Jana Justinová