braun
eva
synovi,který má 33 let jsem našla sáček s nápisem braun,inj.stříkačky a toa.papír napuštěný něčím mastným a páchnoucím po syntetickém ředidlu,ale toulen to není a všechno oblečení má tímto načichlé.zajímá mne,čím to může být.děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
B.Braun je název firmy, která vyrábí injekční materiál. Proto logo na sáčku se stříkačkami. Nemá to nic společného s drogou braun, o které jste možná mohla v poslední době slyšet, že se na českém trhu opět po mnoha letech objevila.
Co se týká zapáchající látky, těžko říct, i jiná ředidla se čichají, ale zase nebývají mastná. Opravdu nelze takto určit, o co se jedná.
Pravděpodobně není tento nález bleskem z čistého nebe, zřejmě Vás něco vede k podezření, že by syn mohl drogy užívat. Nejlepší by bylo zkusit si s ním o tom otevřeně promluvit. Uvidíte, jak bude reagovat. Pak bych doporučila navštívit některé z center pro příbuzné závislých, kde byste se poradila o celé situaci a dalším postupu. Nejbližší takové služby najdete v Ostavě (např. www.modrykriz.cz)