Poradna
Peter
Dobrý den.
Dnes jsem zjistil, ze syn kouří marihuanu, Už delší dobu vnímám, že jse s nikým nebaví se mnou vůbec né a pořád je nervózní. Ještě jsem s ním nemluvil, ale prej už je to tak půl roku a nehodlá s tím přestat. Je mu 16 a ve škole to prej délá každej druhej. Poraďte prosím

Odpověděl: Miroslav Giljan
Dobrý den,
chápu, že máte o syna velké obavy.
Váš syn má pravdu v tom, že dnes s marihuanou experimentuje velké množství mladých lidí. Jak jistě víte, syn je právě ve věku, kdy je otevřený experimentům, a bohužel taky experimentům drogovým.
Těžko se radí takhle na dálku přes internet, když neznáme bližší souvislosti. I když už jste zjistil, že syn kouří marihuanu, příčina jeho změněného chování může být i v něčem jiném, co nemusí primárně souviset s užíváním drog.
Doporučoval bych Vám poradit se osobně v zařízení, které pomáhá rodinám osob s problémy s drogami. Tam si můžete o celé situaci podrobně promluvit, probrat všechny souvislosti a naplánovat kroky do budoucna.
Zasílám Vám kontakt na zařízení v blízkosti Vašeho bydliště.
P-Centrum
Plachého 6, Plzeň
www.cppt.cz
tel: +420 377 220 325
mobil: +420 731 183 394
e-mail: prevence@cppt.cz
Provozní doba:
Po.- Čt.: 8:00 - 16:00
Pá: 8:00 - 14:00
Mějte se hezky a přeju hodně síly.
Miroslav Giljan