drogy ?
bady
Dobrý den,
syn se začal povivně chovat. Začalo to již před rokem-byl neklidný, nevydržel např. sedět na místě - musel vstát, udělal pár kroků, zase si sedl atd. Pak se přiznal, že \"kouřil\" trávu. V půlce roku přišel i o práci, teď se začíná chovat opět velmi divně - utrácí peníze, stále mu někdo telefonuje, když přijde - tak má takové tiky a je nesoustředěný, nebo sedí a dívá se \"do blba\", kruhy pod očima. Mám strach - určitě budu kontaktovat poradnu, ale předběžně - co může brát za drogu?
Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Bohužel, takto na dálku a s minimálním množstvím informací nelze dělat objektivní závěry. Pokud máte podezření, že by v případě Vašeho syna mohlo jít o konzumaci drog, nejlépe by bylo, kdybyste navštívili nějaké odborné zařízení a veškeré odpozorované výkyvy v chování, náladách a další detaily probrali v osobním kontaktu. Drog existuje celá řada a jednotlivé druhy drog mají také různé příznaky...
Zde v přiloženém odkaze, můžete prostudovat obecné informace pro rodiče: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/pro-rodice-a-blizke-uvod.html
Netuším, kde žijete. Zdali by pro Vás bylo možné navštívit poradnu v Praze, můžete se obrátit na naše specializované zařízení, které se právě orientuje hlavně na práci s blízkými osobami uživatelů nelegálních drog. Poradna se nachází v prostorách kavárny Café Therapy (v její zadní části), veškeré poradenské služby poskytuje zcela zdarma. Je nezbytné se předem se zařízením spojit v provozní době PO až PÁ v čase od 9,00 do 19,00h a na první konzultaci se předem objednat.
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, o.s. SANANIM
Školská 30
Praha 1
Tel: 284 824 234, 739 268 527
mapa
Email: rodice@sananim.cz
Kontaktní osoba: Mgr. Štěpánka Čtrnáctá
Více informací naleznete zde: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Pokud žijete někde jinde, můžete navštívit jakékoliv Kontaktní centrum pro uživatele drog. Bývají skoro ve všech větších městech a také poskytují poradenství rodinným příslušníkům = databáze kontaktů zde: www.drogy-info.cz /zadat kraj, město, a typ služby - Kontaktní centrum/. Nebo můžete napsat k nám ještě jednou a upřesnit region, rádi Vám zařízení ve Vaší lokalitě vyhledáme.
Zatím se mějte hezky, v případě potřeby klidně napište.
S pozdravem MK