kontrola
nedy
Dobrý den, včera jsem měl necelej gram koxu, drogy pravidelnně neberu,ale příští týden mám jít na dopingovou kontrolu,budu odevzdávat vzorek moči,chtěl bych se zeptat jaká je detekce děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
K dispozici máme orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. U látky Kokain je to přibližně takto:
detekce moč = do 12 až 24 hodin
detekce krev = do 24 hodin
detekce sliny = jako krev
Jak jsem již psala, jde pouze o údaje orientační. Prokazatelnost je vždy velmi individuální záležitostí a nikdy nelze předem určit, kdo kdy bude již beze stop či nikoliv. Záleží především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konkrétní drogy a na organismu, jak dalece je schopen se s tímto procesem odbourávání rychle vypořádat. Abyste měl jistotu, můžete si na své náklady zakoupit volně prodejný test a sám sebe v domácích podmínkách otestovat. V lékárnách jsou běžně k zakoupení, stojí kolem 100,-Kč.
Uvedl jste, že Vás čekají antidopingové testy, předpokládám tedy, že jste sportovec. Jen bych chtěla připomenout, že konzumace drog sebou přináší i plno dalších nepříjemností a především rizik.  Myslím, že případná pozitivita testu, je ta nejmenší... Buďte opatrný.
S pozdravem MK