Alkohol a další droga
Karla
Dobrý den,
jak se zbavit kombinace - jakmile se opiju, mám určitou hladinu, jdu si pro pervitin, jelikož ten mě z opilosti dostane. Situace se opakuje tak jednou za dva měsíce, měsíc, ale v deseti případech opilosti se jde devětkrát pro pervitin. V případě, že se neopije, nemá potřebu pervitinu a má k němu odpor. Na druhou stranu být úplným abstinentem být nedokáže, ale alkohol také nepotřebuje, ale jednou za čas se prostě napije, jako každý druhý s tím ale, že už je tam ta nutnost pervitinu. Co to je?Jak se to dá odbourat?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
nepíšete, jakou zkušenost máte s pervitinem z dřívějších dob. Předpokládám, že to není tak, že byste se jednoho dne opil a bez předchozích zkušeností si jel pro pervitin. Vytvořil jste si zřejmě určitý zaběhaný mechanismus, který se dá rozbourat nejlépe tak, že se vyvarujete opilosti. Pít můžete, to dělá opravdu každý druhý, ale měl byste si dát jasnou stopku, aby nenastala opilost a tedy riziko relapsu na pervitinu. Něco jiného je napít se a něco jiného je se opíjet. Žádný jiný spolehlivý recept bohužel asi nenajdete. Obávám se, že je nemožné dál se občas opít a očekávat, že Vás chuť na pervitin nějak přejde.