ZKLAMÁNÍ
LIDA
DOBRÝ VEČER,NEVÍM JAK ZAČÍT UŽ JSEM SEM PSALA, ŽE CHCI POMOCT SYNOVY,KTERÝ JE FEŤÁK A BEZDOMOVEC,DNES JSEM MU PODALA POMOCNOU RUKU NECHALA JSEM HO OHŘÁT OKOUPAT DALA JSEM MU NAJÍST ŘEKLA JSEM AT CHODÍ DOMŮ SPÁT.A NIC NEPŘIŠEL TEĎ VEČER VENKU JE ZIMA A JÁ UMÍRÁM STRACHY MANŽEL MĚ ZA TO NENÁVIDÍ JÁ SE PRALA ZA SVÉ DÍTĚ A ON MĚ ZASE PROMIŇTE POSRAL DALA BYCH MU PRVNÍ POSLEDNÍ A ON VŽDY SVOJI MÁMU POSERE JÁ VÍM ŽE TO JE O DROGÁCH ALE TAK NĚJAK TO NEMŮŽU ROZCHODIT JSME Z OSTRAVY A POTŘEBUJI POMOC NÉÉ PRO SEBE ALE PRO NĚJ NECHÁPU JSEM Z OSTRAVY A JESTLI MI NEPOMŮŽETE TAK SE ASI UPIJU K SMRTI I KDYŽ TO NENÁVÍDIM

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
je pochopitelné, že ve vaší situaci prožíváte řadu silných emocí - zklamání, beznaděj, strach, lítost i vztek. Pro řešení potíží však bývá nejúčinnější přistupovat k nim pokud možno s "chladnou hlavou". Jak již jsem vám psala v minulé odpovědi, určitě by bylo moudré zajít to probrat osobně do poradny pro rodiče závislých. Pomůže vám to jednak od problému poodstoupit a v klidu zvážit, co smysluplného za dané situace můžete pro syna udělat a také co můžete udělat pro sebe samotnou, abyste měla dostatek energie náročné období zvládnout.
Níže posílám kontakt na dvě ostravské poradny, které mají program pro rodiče závislých. Na vašem místě bych se nerozpakovala a této možnosti využila co nejříve. Navíc řada rodičů řeší podobné problémy jako vy a případné setkání také může být přínosem.
Přeji hodně štěstí.
Drogová poradna Renarkon
Mariánskohorská 29/1328,
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Telefon: 596 638 806
Mobil: 724 154 239
web: http://www.renarkon.cz/cs/drogova-poradna/leve-menu/drogova-poradna
Poradna Modrý kříž
Havlíčkovo nábřeží 687/21
702 00 Ostrava
tel.: 558 841 740, 733 535 487
email: ostrava@modrykriz.org
web: http://www.modrykriz.org/kontakty/poradna-ostrava