Jak přestat kouřit s trávou ?
Týna
Potřebovala bych pomoc Kámošce která kouří trávu ona už dva tejdny nekouří trávu ale pořát má ty chutě si prostě tu trávu dát.Dne 15.prodince slavý narozky a prostě říkala my že si tam bohužel tu trávu dát protže i její kamarádi tam tu trávu budou kouřit ale je zas těžké nepozvat ty kámoši tak jak jí mám z toho vytáhnout i ona sama chce už přestat tak prosím poradtě děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
to je dost složité. Kamarádka na jednu stranu chce přestat, ale na druhou stranu se nechce vzdát prostředí a kamarádů, u kterých marihuana je a kteří ji kouří. Bez toho to asi půjde mnohem hůř.
Každý je jiný, někdo si řekně "od zítřka nekouřím" a je mu jedno, že sedí u jednoho stolu s pěti kuřáky. Většina lidí ale takové štěstí nemá a tak se obecně doporučuje mimo jiné vyhnout se místům, kde se marihuana konzumuje, situacím, ve kterých jsem zvyklá ji kouřit, lidem, kteří ji kouří, obzvlášť pokud mi ji budou nabízet. Vyhnout se také rozhovorům o kouření a trávě, vyhodit drobnosti, které mi marihuanu připomínají (krabička, zavírací sáček, fotky, na kterých se kouří apod.). To všechno dost pomůže se od marihuany odpoutat. Vyžaduje to ale velkou disciplínu a není to vůbec jednoduché. Pokud chcete kamarádce pomoct, pak by to pro Vás znamenalo také před ní nekouřit, ani se o tom nebavit, nevyprávět jí o společných kamarádech, kteří trávu kouří apod.