Detox- pervitin
Pupu
Dobrý den, už přes půl roku úspěšně detoxuju a odpoutávám se od tzv. Pekla jménem pervitin. Mám teď spoustu NE říct pervitinu což je fajn. Vím, že kdebych se rozešla se svým přítelem , kterým byl dlouhou dobu taky uživatelem nitrožilně , tak že do toho znovu spadnu a tím by se posrala má budoucnost( maturita se mi blíží). No abych to zkrátila ....stále se utvrzuji v tom, že už si nikdy nedám ale moje druhé já mě pořád svádí k tomu abych si dala, chuť na perník může zůstat na celý život?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
bojovat s chutí na drogu by asi nikdo celý život nevydržel. Je dost obdivuhodné, že jste to vydržela už půl roku. Abyste nemusela donekonečna svádět boj s chutěmi, bylo by dobré podívat se blíž na to, co Vás k pervitinu tak táhne, v jakých situacích se Vám po něm stýská, co Vám dává takového, že to nemůžete najít jinde. Bývá dost těžké tohle všechno si srovnat sama. Také dost vysilující. Proto bych doporučovala zkusit alespoň ambulantní doléčování, kde byste měla možnost všechny podobné otázky zkoumat a postupně si zodpovídat. Také byste se mohla naučit efektivněji bojovat s chutěmi a postupně se jich snad i úplně zbavit.
Pokud byste nevěděla, kam se obrátit, napište nejbližší město, ráda Vám kontakt pošlu. Opravdu na to nemusíte být sama, je to zbytečně náročné.
Přeji hodně sil a vytrvalosti!