pervitin
Didi
Dekuji Vam za odpoved ,ktera mi bude urcite napomocna v dalsim jednani. Adresy jsem si opsala a myslim ,ze zkusim nejdriv zajit sama do poradny pro rodiny abych vedela jak vubec cely rozhovor s mamkou zacit a jak reagovat. Bojim se ji telefonovaT ,jelikoz se vzdycky rozbreci a vyhrozuje ze si neco udela a tak mame velice limitovanou komunikace pres sms a taky myslim ze mi spoustu veci zapre.
Dekuju jeste jednou !

Odpověděl: Jana Marečková
Zdravím vás, Didi.
Nemáte zač, jsme tu od toho:)
Řekla bych, že jste to vzala za správný konec a jít to nejdřív probrat do poradny je opravdu dobrý nápad. Přeci jen neřešíte úplně standardní situaci a je pochopitelné, že jste z toho přinejmenším nervózní. Jinak co se týče komunikace s mámou po telefonu nebo prostřednictvím sms, tak bych byla asi docela opatrná a do ničeho zásadního se tímto způsobem nepouštěla. Nakonec, sama jste se asi přesvědčila, že to nikam nevede a je to spíše zdrojem konfliktů a nedorozumění.
Přeji vám, ať se to brzy srovná a máte klid a energii věnovat se především vlastnímu životu. (Ono to studium v zahraničí taky asi nebude nějaká zahálka, že?). A když tak dejte vědět, jak se situace vyvíjí, budu ráda.
Opatrujte se.