pervitin
Fiida
Dobrý den, potřeboval bych poradit poslední dva měsíce sem měl jednou týdně čáru za kilo pika a chtěl bych se zeptat když budu mít koupený testy obyčejné z lékarny a ty testy jsou že je tam HTC pervitin a jěště další drogy tak by mě zajímalo za jak dlouho to dostanu z moči ? Každý den jezdím na skejtu a už přez dva roky sem nic nepřibral ale také nic nezchodil, je možné se toto zbavit do týdne ? slyšel jsem že když sním za den 3 citrony a vypiji hodně vody tak že se mi rychleji pročistí krev a v podstate moč je odbourávána stará krev tak jestli to bude mít nějaký vliv na to nebo ne ? :) děkuji za odpověd :) Fiida

Odpověděl: Jana Marečková
Zdraví vás, Fiido.
Řekla bych, že 3 citrony denně výsledek testu nijak zásadně neovlivní. Bohužel, takto jednoduché to není, to by bylo asi zbytečné takové testy vyrábět. Samozřejmě dostatkem tekutin a fyzickou aktivitou nic nezkazíte, ale zázraky si od toho neslibujte.
Doby detekce drog ovlivňuje více faktorů, nejen délka a frekvence předchozího užívání, ale také obsah účinné látky v užívané droze nebo i individuální metabolismus organismu. V případě občasného užívání pervitinu, což bych řekla je i váš případ, počítejte s dobou zhruba kolem jednoho týdne, takže to bude tak nějak na hraně. Ale berte to skutečně jako orientační údaj.
Nu, tak ať to dobře dopadne.
(Jen si ještě říkám - že vám ten pevitin za ty nervy stojí, a to by mohly dorazit i horší průšvihy, než pozitivní test:)