LSD
Nicole
Nevim jak s ním mluvit, bohužek se semnou přestal bavit nevím jak ho získat zpátky...Jak s ním mluvit? Prosím poraďte mi...jsem už z toho na dně...

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Nicole.
(Ve své odpovědi reaguji i na váš předchozí dotaz).
Nu, je to jistě mrzuté, že s vámi váš kamarád přestal komunikovat. Za takové situace s tím opravdu nejde mnoho dělat a nezbyde, než se s tím prozatím smířit. Těžko říci, zda důvodem jsou kamarádovy experimenty s LSD nebo něco jiného. LSD určitě nepatří mezi "rekreační" drogy a oproti marihuaně má mnohem vyšší potenciál neočekávaných negativních dopadů na psychiku. (Více si o tom můžete přečíst např. tady: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/lsd.html )
Nicméně zřejmě budete muset posečkat, zda kamarád své nastavení nezmění, v případě, že ano, můžete mu samozřejmě říci, že o něj máte obavy a proč a jak jeho chování vnímáte vy. Ale do té doby to budete muset nechat na něm.
Tak ať to dobře dopadne a opatrujte se.