LSD
Nicole
Dobrý den můj kamarád se hrozně změnil už dlouho kouřil marihuanu což bylo ještě v pohodě, ale najednou ze dne na den se přestal bavit a byl hrozně divnej přestal hulit měl schýzy a z minuty na minutu měnil názor...a najednou jsme u něj na FB našli status: \"Já nejsem blázen to je LSD :DDDD\" jestli ho začal brát co mám dělat aby se zas hodil do normálu a začali se spolu normálně bavit...jsem už v koncích :\'(

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Nicole.
(Ve své odpovědi reaguji i na váš následující dotaz).
Nu, je to jistě mrzuté, že s vámi váš kamarád přestal komunikovat. Za takové situace s tím opravdu nejde mnoho dělat a nezbyde, než se s tím prozatím smířit. Těžko říci, zda důvodem jsou kamarádovy experimenty s LSD nebo něco jiného. LSD určitě nepatří mezi "rekreační" drogy a oproti marihuaně má mnohem vyšší potenciál neočekávaných negativních dopadů na psychiku. (Více si o tom můžete přečíst např. tady: http://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny-uvod/lsd.html )
Nicméně zřejmě budete muset posečkat, zda kamarád své nastavení nezmění, v případě, že ano, můžete mu samozřejmě říci, že o něj máte obavy a proč a jak jeho chování vnímáte vy. Ale do té doby to budete muset nechat na něm.
Tak ať to dobře dopadne a opatrujte se.