tudludu3
Nevím jestli by bylo někam zajít to nejlepší, vím že když jsem s drogama končila a chodila k psycholožce (kterou mi sehnala mamka a chtěla abych tam chodila) bylo mi to hrozně nepříjemný , připadala jsem si jako že jsem na tom hodně špatně, když už potřebuju pomoct,(navíc se mi nelíbilo, když s rodičema rozebírali potom můj problém a beze mě se rozhodovali co se mnou a téměř udělali to, co by pro mě určitě dobrý nebylo (odvíst mě do léčebny nebo něco takovýho), což už v tý době alespon to tak cítím by pro mě dobrý nebylo). Nechci se už moc vracet do tý doby a kdybych někam zašla, asi bych se vracela. Ale i tak díky moc za radu. Budu nad tím přemýšlet.

Odpověděl: Bára Orlíková
Je to jen na vašem rozhodnutí. Každopádně vás můžu ujistit, že pokud byste chtěla mluvit s kýmkoli z Doléčovacího centra, tak nemusíte mít obavy, že se věci, o kterých jste mluvila dozví vaši rodiče nebo kdokoli jiný, že bude někdo rozhodovat za vás, je to jen vaše věc. Asi jste tehdy, když jste docházela za psycholožkou, kterou vám domluvili rodiče, byla v jiné situaci než teď, takže si myslím, že není důvod, proč by se měla vaše předchozí zkušenost opakovat. Říct si o pomoc nebo o podporu a radu nesvědčí o tom, že jste na tom špatně, ale spíš o tom, že nejste v jednoduché situaci a snažíte se to nějak řešit. Když byste chtěla, můžete mi zavolat do Doléčovacího centra na tel. 284 82 68 44. Zatím se držte a kdyžtak zas pište.