bolest hlavy po extazi
party
Zdravim mam takovy problem tak 2x mesicne většinou o víkendu na akcich bravam ecka někdy i 3 za noc a na druhý den mívám bolest hlavy která přetrvává někdy i 5 dní tuhle bolest mívá i kámoš ale jiný kámoš ji nemá. Chtěl bych se tedy zeptat jak je to možné, je možné že je to tím že jich jím hodně za večer nebo je to tím že do toho konzumuju alkohol? nebo je v tom i něco jiného?..předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den asi Vám nemůžu odpovědět jednoznačně. Nejsem lékař, ale snad bude pro Vás tato obecnější odpověď dostačující.
Extáze neboli MDMA ovlivňuje centrální nervovou soustavu. Kromě ovlivnění psychiky dochází k ovlivnění somatických funkcí.Užívání drogy ovlivňuje organismus skrze metabolickou stránku. To přináší určitá rizika spojená s nadměrnou aktivitou, opakovanému užití drogy apod. Také složení tablet nebývá standardní. Mohou obsahovat kromě MDMA i jiné amfetaminy, efedrin, ketamin nebo jiné potenciálně nebezpečné látky. Asi nejvážnější je přehřátí organismu, ale mezi nežádoucí účinky mohou být vzestup krevního tlaku a srdeční akce a další. Více se můžete podívat na www.drogy-info.cz, kde jsou podány informace o jednotlivých drogách.
Takže pokud užíváte extázy měl byste pít dostatečné množství tekutin, ještě optimálněji s minerály, doporučen je pobyt v chladnějším prostředí, odpočinek. Vy si naopak dehydratuje organismus navíc alkoholem a to se pak projeví "v lepším případě "např.bolestmi hlavy. Pokud bych Vám měla radit, pokud chcete užívat extázy, určitě to nekombinujte s alkoholem ani s jinou další drogou.
Pokud by bolesti hlavy přetrvávaly i nadále a bez užití drog vyhledala bych lékaře- neurologa, který může provést vyšetření.