černý prášek
gabista28
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat našla jsem u dcery v pytlíčku černý prášek vypadá jako hodně rozemletý mák s trochou cukru spíš to má takovou antracitovou barvu.Mám strach, že by to mohla být ňáka droga.Předem děkuji za odpověd.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den, asi Vám takto Váš dotaz nezodpovíme. U Vámi popsané látky černé barvy se mi nevybavuje žádná droga. Pokud tedy byste ráda zjistila, zda se jedná o drogu, odkázala bych Vás na toxikologické středisko zde v Praze, které dělá i rozbor z doneseného materiálu. Počítejte s tím, že je to za finanční úhradu. Zjištění ceny a termínu příp.rozboru se můžete domluvit telefonicky. Doufám, že Vám tento odkaz bude užitečný.
Toxikologie
Adresa:Ke Karlovu 2, Praha 2, 128 08
Telefon:224967190 sekretariát
224911267 kontaktní telefon, pohotovost
FAX: 224911267
E-MAIL: toxikologie(zavinac)vfn.cz
Možná bychom pomohli více, pokud byste napsala, proč máte podezření, že se jedná o drogu? Nepíšete, kolik dceři je, zda se nějak změnilo její chování v poslední době, za jakých okolností jste sáček našla? Možná by také nebylo od věci se dcery přímo zeptat...?
Přeji hodně štěstí, a pokud byste chtěla dotaz upřesnit, znovu napište.