drogy
alexdm
dorbej den mam dotaz kdyz jsem pozil heroin jak dlouho je v tele a po kolika hodinach je zbytkovy v tele ve velmi malem mnostvi a pri koureni a co se povazuje za male mnostvi

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
heroin je z moči detekovatelný cca do 3 dnů po jeho užití, z krve 1 až 2 dny, přičemž až 80% prvního metabolitu může být z těla vyloučeno během 24 hodin. Tyto údaje však berte jako orientační, záleží také na intenzitě předchozího užívání, obsahu účinné látky v užitých dávkách, typu použitého testu, ale i individuálním nastavení vašeho organismu pro odbourávání.
Pokud se týká "malého množství", není mi zcela zřejmé, zda máte na mysli tzv. "malé množství" z hlediska trestního zákoníku, tzn. přechovávání jakého množství heroinu je považováno pouze za přestupek, či se ptáte na výsledek testu toxikologie, čili jaké hodnoty jsou v rámci vyhodnocení testu považovány za zanedbatelné. Co se týče "malého množství" z pohledu zákona, jedná se o množství do 1,5 gramu, kdy je držení posuzováno jako přestupek, co se týče vyhodnocování laboratorních testů, toto není přímo v zákoně upraveno a informaci by vám nejspíše byla schopna dát toxikologická laboratoř.
Ohledně toho, nač se ptáte ve skryté poznámce - směrodatné je samozřejmě to, co je uvedeno v protokolu.
Pokud byste potřeboval problém konzultovat s právníkem, můžete se obrátit na bezplatnou Právní poradnu A.N.O., která se specializuje na právní poradenství v souvislosti s drogovou problematikou. Kontakt najdete na www.asociace.org