test na thc
Domino
Dobrý den chtěl by jsem se zeptat.Hulím trávu 1 gram kazdy mesic asi pul roku a v blizké době mám jít na testy tak jsem se chtel zeptat po jakou dobu mi thc najdou v moci.
Předem děkuji za odpověd

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
vzhledem k tomu, že doba detekce THC je ovlivňována více faktory, nelze ji předem zcela spolehlivě stanovit. Závisí na délce a frekvenci předchozího užívání, na obsahu THC v užívané marihuaně, samozřejmě na typu použitého testu, ale i na individuálním metabolismu organismu. Při občasném užívání bych počítala s dobou cca 1 až 2 týdny. Ale berte to skutečně jako velmi orientační údaj, takto v předstihu to přesně neodhadnou ani v toxikologické laboratoři.
Pokud by nastaly stran THC nějaké problémy, klidně můžete znovu napsat.
Hodně štěstí.