co delat?
Lenka
Dobry den,chtela jsem se zeptat-pritel bral dva roky¨:piko:tad je už pul roku cisty,ale ma problem se spankem.Když jde večer spat tak rano ho neni možne vzbudit.Spi tak tvrdě,že neslyši ani budik.Když už vstane tak je protivny pry malo spal.Ale podle mě by dokazal spat pořad.Muže to mit vliv na ty drogy co užival?A jak dlouho muže tento stav ještě trvat?Děkuji za odpoved Lenka

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Lenko.
Organismus pod účinkem pervitinu je nepřirozeně stimulován a mnohdy až ,,vybičován" k nepřiměřené aktivitě. Po jeho vysazení je celkem běžným jevem, že je organismus silně unavený, až vyčerpaný. Pokud takto silnou únavu přítel pociťuje i po půlročním vysazení, se mi zdá trochu divné.
Netuším, zda přítel prošel nějakým léčebným zařízením, zda se mu dělali např. kontrolní jaterní testy či jiná somatická vyšetření. Není neobvyklé, že právě zvýšené jaterní testy u uživatelů drog se mohou projevit únavou... Také to mohou být nějaké psychické potíže, těžko říct. Bez osobního kontaktu a vyšetřením lékařem (který by případně vyloučil somatické potíže) stejně nic zvláštního nevymyslíme.
Je přítel ochotný si někam zajít? Hovořili jste spolu o této možnosti?
Pokud ano, napište mi, jak přítel reagoval. Pokud byste Vy měla zájem využít poradenských služeb v osobním kontaktu pro blízké osoby uživatelů nelegálních drog (což bych doporučovala), ráda Vám poskytnu vhodný kontakt. Stačí uvést města, která máte dobře dostupná.
Zatím se mějte hezky a ozvěte se.
S pozdravem MK