diskuze
Jana
Dobrý den,mám závislou dceru na drogách.Vím,že když sama nechce nemůžu jí pomoc.Všichni tady máme podobné problémy.Přimlouvala bych se o otevřené diskuzi jen tak, s lidmi co jsou na tom jako já a mají depku,že by si jako tak popovídali s lidmi co jim rozumí,protože to prožívají.Možná taková je a já o ní nevím.děkuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
je možné, že taková někde na internetu opravdu je, na našich stránkách bohužel ne. Nemáme ani v úmyslu její zavedení, protože správa každé diskuzní skupiny vyžaduje mnoho času a energie, o to víc, když se jedná o drogy.
Na této bázi - a myslím že podstatně účiněji - ale fungují skupiny rodičů a rodinných příslušníků závislých. Bývají buď vedené terapeutem nebo svépomocné, právě tak, jak očekáváte od diskuze. V nejbližším K-centru by Vám měli být schopní poradit, kde se ve Vašem okolí podobná skupiny schází. Pokud ne, dejte vědět město, zkusím Vám informace vyhledat.