Dárcovství plazmy
nv
Dobrý den, chci se zeptat, jak je to u dárcovství plazmy a kouření marihuany. Dám si jen jednou za čas, pokud není nějaká zvláštní akce, tak ani ne jednou týdně. Je možné za těchto okolností chodit k dárcovství plazmy? Popřípadě jak dlouho po posledním požití? Děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Rozhodně je dobře, že se na to ptáte. Za prvé je nezbytné, abyste splňoval/a i jiné podmínky = jako je minimální váha 50kg, dobrý zdravotní stav, plnoletost atd...
Více se můžete dočíst zde: http://www.pralek.cz/darcovstvi_krve/
Co se týče konzumace marihuany, je nezbytné, aby Váš organismus byl od účinné látky THC již vyčištěn. Doba prokazatelnosti je právě u THC poměrně dlouhá v porovnání s jinými drogami. Níže uvádím orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří. Vždy záleží na intenzitě předešlých užití, na kvalitě konkrétní drogy a na schopnosti organismu se s procesem odbourávání vypořádat...
Detekce moč = 1 až 30 dní /výjimečně i déle/
Detekce krev = do 14 dní
Detekce sliny = jako krev
Reálně bych to viděla, kdybyste dárcovství absolvoval/a minimálně jeden měsíc od posledního užití (nejlépe dva).
S marihuanou opatrně, stále jde o nelegální drogu a s tím související i další nemalé potíže...
Mějte se hezky.
S pozdravem MK