psychicka zavislost na pervitinu
Katzerka
dobry den potrebovala bych poradit mam 2 letou holcicku o kterou se staram sama mam ji z pritelem s kterym uz nejsem pac jsme snupaly pervitin odesla jsem od nej k babicce ale stou se nejak nesnasime posledni dobou,nevim zda li se mam jit lecit nebo alespon nekam dochazet moc mi na male zalezi nikoho jineho nema dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Katzerko.
Já myslím, že jste učinila moudré rozhodnutí, kterého v budoucnu nebudete litovat ani vy ani vaše dcerka. Jednoznačně bych vám doporučila obrátit se na Denní stacionář SANANIM, který poskytuje intezivní ambulantní léčbu a má program i pro závislé mámy s dětma. A myslím, že by pro vás přicházela v úvahu i pobytová léčba, ideální by byla Terapeutická komunita Karlov SANANIM, která se specializuje na pobytovou léčbu závislých matek, kdy mámy své děti mohou mít po dobu léčby u sebe v komunitě. Nástup na Karlov by vám v případě zájmu zprostředkovali právě v Denním stacionáři SANANIM. Podrobnější informace o obou zařízeních včetně kontaktu naleznete na níže uvedených odkazech. A já bych to raději moc neodkládala, zavolala do Stacionáře a sjednala si osobní schůzku co nejdříve.
Držím vám i vaší holčičce palce, ať to všechno dobře dopadne. Hodně štěstí.
Zde odkaz na Denní stacionář:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-%28dst%29.html
a zde na Terapeutickou komunitu Karlov:
http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-%28tkk%29.html