poprve
jura
ahoj, mozna zbytecne obavy, ale o vikendu v patek jsem mel prvni zkusenost s pervitinem ... bylo to parada - super bar lidi trava a vse slo samo od sebe. nezapomenutelny zazitek... po 30 hodinach jsem sel spat. velice neklidny spanek ale byl to samozrejme dojezd. rekli jsme ssi ze to same poresim na dalsi vikend a pak uz nikdy. resil jsem to uz 3dny predem at pak jdem hned nato bez komplikaci s resenim. neodolal jsem a dal jsi sam s borcama co mi to dali hned. ceka nas jeste vikend kompletni-cekaji nas dve poradne lajny.
timto se chci zeptat, jak zabranit tomu pocitu dat si po nasledujicim vikendu znovu nebo nejakou radu jak si nikdy nedat. vim ze je to lehke stat se zavislim a procetl jsem hodne diskuzi a behem jednohho tydne videl lidi ktere pervitin ani ne tak zmenil jak spise znicil a jejich slova: dal jsem jednou a pak porad.
dekuji za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
tady je každá rada drahá. Pokud Vám droga takhle učarovala, bude pro Vás asi velkým rizikem. Jasné je, že čím víckrát ji budete mít, tím bude složitější se rozloučit. Už teď si protiřečíte - na jednu stranu si uvědomujete rizika a na druhou stranu máte naplánovaných spoustu zážitků s pervitinem.
Pokud by to mělo být opravdu naposledy, pak se asi budete muset na chvíli vyhnout místům a lidem, kteří jsou s pervitinem spojení. Obávám se, že bez toho se Vám to těžko podaří.