tudludu2
Děkuju moc za odpověď jen bych e chtěla ještě zeptat, jestli by ta podrážděnost atd., pokud by byla způsobena pikem postupně odezněla. Před tím jsem byla takový veselý dítě plný energie (začala jsem v 15), tak myslím že jsem problémy nepřeklrývala. Ted tak průměrně 3 krat do týdne hulím někdy mín někdy víc a alkohol, nevim jestli to je přehánění tak 4 krat do týdne dvě pivka nebo víno zase někdy víc někdy mín, ale někdy si nedám 14 dní nic a nechybí mi to. Na to si už dnes dávám pozor.Právě proto že drív nebylo pro mě nic problémem tak ted mě to stve. Myslíte že to časem odezní a vrátí se to úplně do starých kolejií? Díky

Odpověděl: Bára Orlíková
No, mám spíš pocit, že pokud by to bylo přechodné a mělo by to odeznít jen tak samo od sebe, tak že už by se to asi za ty tři roky abstinence stalo, většinou se to tak do roka upraví... Určitě se to ale do pořádku dá, jen pro to možná budete muset něco udělat :-) Zkuste si trochu uspořádat, jak se vlastně cítíte, jestli si připadáte ve svým životě spokojená nebo jestli se plácáte v nějakých problémech a jste ve věčném stresu... ono to nakonec s těma drogama třeba ani nemusí úplně souviset, jen potřebujete nějakou podporu a energii, abyste se mohla cítit líp a zase se odrazit dál. A taky bych vám doporučila pít a kouřit trávu co nejmíň, protože to vám asi moc v tuhle chvíli neprospívá. Jestli bez toho můžete vydržet 14 dní, jak popisujete, tak to udělejte. Tím nic nezkazíte :-) Napadá mě, jestli byste se nechtěla zastavit, pokud jste teda z Prahy, pracuju v Doléčovacím centru, který je pro lidi, co jsou po léčbě z drog nebo sami dlouhodbě abstinujou. Možná bychom pak snáz přišly na to, co by se s tím dalo dělat a z čeho to je. Takhle po internetu to není úplně ono. Určitě napište. Držte se.