pervitin
Franta
Dobrý den. Mam tu problém vyskoušel jsem pervitin asi třikrát ale potřeboval bych se ho co nejdříve zbavit z těla mam každý měsíc test na drogy a mam strach že se neco najde . :/ poradily by jste mi jak se toho co nejdříve zbavit z těla ? potřeboval bych se toho zbavit do týdne od použití .. je možné nějak uspěchat její zmizení ? děkuji Franta :)

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Franto.
Obávám se, že neexistuje spolehlivý způsob, jak vylučování drogy z organismu urychlit nebo testy nějak obelstít. Aby výsledek byl negativní, nezbyde než dostatečnou dobu před testováním abstinovat. (Nu, úplně ideální je samozřejmě abstinovat trvale, ale to si psát nemusíme:-)
Nepíšete, jaký druh testu vám bude proveden, pokud se jedná o testy z krve, tam je pervitin zjistitelný poměrně krátce, cca 1 až 3 dny. U testů z moči je tato doba delší - až 3 týdny, ale to v případě dlouhodobého a intezivního užívání. Při občasném užití je tato doba kratší, cca týden až dva. Berte však tyto údaje jako velmi orientační, neboť doba detekce drog je ovlivněna více faktory. Jednak samozřejmě typem použitého testu a intenzitou+délkou předchozího užívání, ale také individuálním nastavením organismu pro odbourávání té které látky.
Pokud byste se chtěl přesvědčit, jak na tom jste, můžete si orientační test z moči na metamfetamin-pervitin udělat v přestihu sám v domácích podmínkách. Prodávají se ve větších lékárnách a stojí do stovky. Nezmiňujete, kdo a proč vás má testovat, každopádně kdyby nastaly nějaké problémy, klidně se zase ozvěte.
Tak hodně štěstí.