Marihuana v moči
Lukáš
Zdravím, jsem sportovec na docela vysoké úrovni a ochutnal jsem ( asi tak 5x potáhnul) marihuanu...cca za 14 dní mám závody a je tu riziko, že mě vytáhnou na dopingové testy ... zjistí mi ji z moči ? měřím něco málo pod 180 cm vážím 77 kg a mám velkou fyzickou zátěž 5x týdně..Děkuji

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, Lukáši.
Pokud se jednalo o jednorázový experiment, vaše testy z moči by za 14 dnů měly být negativní. Delší dobu (měsíc i déle) lze užití detekovat v případě dlouhodobých a intezivních uživatelů THC.
Takže bych řekla, že se nemusíte znepokojovat. Nicméně, kdyby na věc přišlo, pro vlastní klid si orientační test na THC z moči můžete v předstihu udělat i sám v domácích podmínkách. Prodávají se v lékárnách a stojí cca 50 - 100,- Kč.
Tak ať vám závody dopadnou k vaší spokojenosti a daří se vám.