testy na drogy
rastalin
Dobrý den,
obracím se na Vás s dotazem, který se týká užívání drog a krevních testů na ně.
Zajímá mě, po jak dlouhé době se v krvi neprokáží konopné drogy a metanfetamin?Pokud jsou konopné drogy užívány pravidelně, a to každý den, konzument je aktivní uživatel cca 10 let. a metamfetamyn víkendově, též více let.
Pokud si uživatel nechá provést krevní testy, po jak dlouhé době může mít jistotu, že budou výsledky v pořádku a co vše pro to může udělat, kromě toho, že přestane drogy užívat...
Jde o dívku ve věku 29 let, štíhlé, malé postavy. momentálně zdravá,
Děkuji, těším se na odpověď.
S pozdravem

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den,
pokud se týká krevních testů, tak v případě konopí bych počítala s dobou detekce z krve cca 14 dní od posledního užití, v případě metamfetaminu-pervitinu do cca 3 dnů od posledního užití.
(Z moči jsou doby detekce delší - THC měsíc i déle, metamfetamin cca 1-2 týdny). Tyto doby však berte jako orientační, jsou ovlivněny více faktory. Např. typem použitého testu, obsahem účinné látky v užívané droze, ale také individuálním metabolismem organismu.
Myslím, že slečna užívá poměrně intenzivně, takže je dobře, že jí zatím zdraví slouží. Nicméně si říkám, jestli by nestálo za to s tím třeba něco zkusit udělat dřív, než nějaké ty problémy dorazí. (A nejen zdravotní). Ale to záleží samozřejmě na tom, jak to chce ona. Nu, kdyby něco, ať klidně napíše.
Mějte se hezky.