Jak to teda je
mary
Dobry den,mam takovy mensi dotaz : Kamoska me presvedcuje o tom,ze piko,marka a kolac vydrzi v tele o hodne delsi dobu nez pisete vy.A ze se da taky zjistit na bezne prohlidce,pry se to zjistuje i z nejakych tukovych bunek nebo co.Osobne teda verim vam,chci se jen presvedcit jak to opravdu je.Diky za odpoved!

Odpověděl: Jakub Minařík
No - samozřejmě - pokud vás bude vyšetřovat někdo zkušený a vy budete vyjetá, nebo nedlouho po pařbě - tak pojme podezření - případně si bude i jistý - pokud je někdo intoxikovaný stimulační látkou - tak má celkem charakteristické pohyby, zvýšené svalové napětí, změněnou reakci zornic na světlo, ... taky divně smrdí.
Ty možnosti toxikologické analysy - hranice je 14 dní - pokud byste užívala tak moc, že by to bylo zachytitelné déle - tak by se s takovým vyšetřením nikdo nemusel namáhat - protože by to na vás bylo poznat hned jak vstoupíte do dveří. A poznali by to téměř všichni.
Ohledně hledání v tukových buňkách, vzorcích vlasů atp. - to jsou metody které spadají do oblasti spíše kriminalistiky a ne medicíny - je k nim třeba speciálního vybavení a taky jsou celkem drahé - jen pro představu - jedno vyšetření moči stojí v laboratoři tak od několika set korun do několika tisíc korun. Takže o těch speciálnějších metodách, kde se cena bude počítat na desítky tisíc není myslím třeba diskutovat. Tyhle peníze do vás někdo nacpe leda tehdy, když se předávkujete a bude třeba vás někde resuscitovat. :-)