pervitin asi
evelina
dobry den.jsem s partnerem pres 2roky a posledni dobou se mi zda nejaky divny meni nalady je vybusny a vzapeti je hodny..stalo se mi uz trikrat ze mi ukradl penize.ale ja na nem nic nepoznam ptz stimhle nemam zadne zkusenosti..v penezence jsem nasla slozene nejake papirky takova psanicka.a on sam se mi neprizna a jen z nalad to asi nepoznam jestli je na tom zavisly nebo neni ptz ted pristup k penezum nema..dekuji predem za odpoved

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud partner mění nálady, krade Vám peníze a po kapsách má psaníčka, pak dost pravděpodobně opravdu něco bere, nebo to třeba alespoň sem tam zkusí. Ale jisté to samozřejmě není. Žádná osvědčená cesta, jak to zjistit, také není. Prokázaly by to testy, to by Vám ale musel dát moč a i tak je to velmi problematické (bývají falešně pozitivní, prokáží drogy jen nějakou dobu po užití, navíc je to velmi nepříjemná záležitost, která do dospělého vztahu nepatří).
Zkuste se s ním zaměřit spíše na problémy, které jsou jasné, nesnažit se ho usvědčit z drog. Už samo o sobě to, že Vám krade peníze, je přeci problém. Řešte s ním tedy to, co vidíte, co Vám vadí. Dříve nebo později se stejně ukáže, jestli za tím jsou drogy nebo ne.